Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 18.02.2018, 13:22

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 136
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук GOOGLE

Як поставити завдання уроку


Завдання уроку

       Чи не найважчим завданням для вчителя є визначення завдань уроку? Більшість вчителів вважають, що мета уроку й завдання уроку – це одне й те ж. Однак це не так. Завдання уроку – це складові мети уроку, шляхи її досягнення. Отже, для визначення завдань уроку вчителеві потрібно мету уроку розбити на складові та визначити шляхи, які допоможуть її досягти. Щоб педагогічно правильно і чітко сформулювати завдання уроку вчителеві слід уявити ті дії учнів, послідовне виконання яких приведе їх до реалізації  тієї цілі, яку він поставив перед собою та учнями. Оскільки мету уроку потрібно формулювати в трьох аспектах, як єдину, то і завдання уроку теж слід розглядати в трьох аспектах.

Основними завданнями курсу фізики основної школи є:

сформувати в учнів базові фізичні знання про явища природи, розкрити історичний шлях розвитку фізики, ознайомити їх з діяльністю та внеском відомих зарубіжних і вітчизняних фізиків;

розкрити суть фундаментальних наукових фактів, основних понять і законів фізики, показати розвиток фундаментальних ідей і принципів фізики;

сформувати в учнів алгоритмічні прийоми розв’язування фізичних задач та евристичні способи пошуку розв’язку проблем;

сформувати і розвинути в учнів експериментальні уміння і дослідницькі навички, уміння описувати і систематизувати результати спостережень, планувати і проводити невеликі експериментальні дослідження, проводити вимірювання фізичних величин, робити узагальнення й висновки;

розкрити роль фізичного знання в житті людини, суспільному виробництві і техніці, сутність наукового пізнання засобами фізики, сприяти розвитку інтересу школярів до фізики;

спонукати учнів до критичного мислення, застосовувати набуті знання в практичній діяльності, для адекватного відображення природних явищ засобами фізики;

сформувати в них початкові уявлення про фізичну картину світу, на конкретних прикладах показати прояви моральності щодо використання наукового знання в життєдіяльності людини і природокористуванні.

Основні завдання курсу фізики старшої школи:

формування в учнів системи фізичного знання на основі сучасних фізичних теорій (наукових фактів, понять, теоретичних моделей, законів, принципів) і розвиток у них здатності застосовувати набуті знання в пізнавальній практиці;

оволодіння учнями методологією природничо-наукового пізнання і науковим стилем мислення, усвідомлення суті фізичної картини світу та застосування їх для пояснення різних фізичних явищ і процесів;

формування в учнів загальних алгоритмів розв’язування фізичних задач різними методами, евристичних прийомів пошуку розв’язку проблем адекватними засобами фізики;

розвиток в учнів узагальненого експериментального вміння вести природничо-наукові дослідження методами фізичного пізнання (планування експерименту, вибір методу дослідження, вимірювання, обробка та інтерпретація одержаних результатів);

формування наукового світогляду учнів, розкриття ролі фізичного знання в житті людини і суспільному розвитку, висвітлення етичних проблем наукового пізнання засобами фізики, формування екологічної культури людини засобами фізики.

Орієнтовне формулювання завдань уроку:

Освітні:

забезпечити в ході уроку засвоєння (засвоєння, закріплення, застосування) теорій, понять, законів …;

сформувати (або продовжити формування) загальнонавчальні уміння і навички…, сформувати спеціальні вміння з …

Виховні:

сприяти в ході уроку формуванню основних світоглядних ідей, забезпечити вивчення праць учених, а саме …;

сприяти вирішенню завдань трудового виховання і профорієнтації школярів (учитель продумує відповідні ситуації, моменти і т. п.);

сприяти вихованню моральних якостей школярів – етичних норм, гуманізму, колективізму, активної позиції у навчанні та житті і т. п. (учитель продумує найважливіші для кожного уроку);

сприяти вихованню у школярів естетичних поглядів, умінь і т. п. (учитель визначає, яких саме);

сприяти вихованню у школярів гігієнічних та фізкультурних умінь та навичок (учитель продумує їх).






Форма входу
































Офіційний сайт Васильківського району




* * * * *

Погода
Дубовики 
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

* * * * *



Copyright MyCorp © 2018